24SI -
Istraživanje finskih istraživača otkriva kako česti seksualni odnosi uvelike smanjuju rizik za erektilnom disfunkcijom kod muškaraca. Finci su tokom istraživanja, čiji su rezultati objavljeni u American Journal of Medicine, u razmaku od pet godina posmatrali 989 muškaraca u dobi od 55 do 75 godina. Otkrili su da muškarci koji se seksaju manje od jednom sedmično imaju dvostruko veće šanse da obole od erektilne disfunkcije.Zaključak je sljedeći od 100 slučajeva erektilne disfunkcije, 79 njih se dogodi kod muškaraca koji se seksaju manje nego jednom sedmično. Kod muškaraca koji se seksaju jednom sedmično, taj se broj smanjuje na 32 na 1000, a kod onih koji se seksaju triput sedmično ,16 na 1000.
Osim toga, ulogu kod razvijanja erektilne disfunkcije igra i jutarnja erekcija. Muškarci koji imaju manje od jedne jutarnje erekcije sedmično imaju 2,5 puta šanse za razvijanjem erektilne disfunkcije od onih koji imaju dvije do tri jutarnje erekcije sedmično.
Zaključak naučnika je da česti seksualni kontakt ima velik uticaj na sprečavanje erektilne disfunkcije, što uzrokuje kvalitetniji život i bolje zdravlje.
(index.hr)
24sata.info - Vijesti, gradovi, sport, zabava, tehnologija, lifestyle, kolumne...