Početna - 24sata.infoFOTO / VIDEO: Proslava pete godišnjice internet portala 24sata.info
 • VIJESTI » POLITIKA "Pukla tikva": Milorad Dodik i Mladen Ivanić više i ne razgovaraju!... • KOLUMNE » FATAMORGANA "Ljubi, ljubi, al` glavu ne gubi" / Haški odjeci: Sramno svjedočenje Sulejmana Tihića... • TEHNOLOGIJA » AUTOMOBILI Rumunija: "Dacia" otpušta 6.000 radnika... • VIJESTI » CRNA HRONIKA Romantična tragedija: Htio je zaprositi na stijeni, zahvatio je val i odnijelo je more!... • VIJESTI » SVIJET Rusija: Umro patrijarh Aleksej II... • TEHNOLOGIJA » KOMPJUTERI Infracrveni senzori: Touchscreen bez dodira!... • VIJESTI » DOGAđAJI Beogradski izlaz na more preko Republike Srpske: Vladika Grigorije traži dio Crne Gore za RS i Srbiju!... • SPORT » AUTO-MOTO Globalna finansijska kriza: Tim Honde odustao od učešća u Formuli 1... • SPORT » SVIJET SPORTA "Bosanac bolji od Ronalda" / Vedad Ibišević: "Srušićemo i Bayern!"... • VIJESTI » CRNA HRONIKA Strava u Kragujevcu: Dvije sedmice nepokretan ležao na podu bez hrane i vode!... • ZABAVA » TRACH "Operacija Trijumf": Nikolini Pišek ukradene tange?!... • VIJESTI » REGIJA Švalerske aktivnosti haških optuženika: Ljubavnice skrivale Ratka Mladića i Stojana Župljanina!... • VIJESTI » EKONOMIJA Behmen: "Prodaja telekoma je greška, bila kriza ili ne!"... • VIJESTI » POLITIKA Zašto je Milorad Dodik deprimiran: Bošnjački lobi "zastrašio" švedske institucije... • SPORT » FUDBAL "Za šaku korejskih dolara": Da li će Ćiro Blažević doživjeti sudbinu Mehe Kodre?!...
Istraživanje: Organska hrana nije toliko zdrava
Organski uzgojena hrana / ap.org
Istraživanje: Organska hrana nije toliko zdrava
11. 08. 2008. • 20:50

Lifestyle / Zdravlje

24SI - Naučnici su otkrili kako organska hrana ipak nije bogatija vitaminima za razliku od hrane koja se uzgaja uz korištenje pesticida i hemikalija. Doktorica Susanne Bugel i njene kolege proučavali su voće i povrće koje većina porodica i najviše kupuje, uključujući mrkve, grašak, jabuke i krompir, te zaključili da ne postoji razlika između količine vitamina i minerala koje sadrži organski i hemijski uzgojeno voće i povrće.

Potrošači za organske proizvode moraju izdvojiti mnogo više novca, ali istraživači sada tvrde to predstavlja lifestyle izbor.

(24sata.info)


24sata.info - Vijesti, gradovi, sport, zabava, tehnologija, lifestyle, kolumne...
Traži:  
  ESC
Da li je Ćiro Blažević stvarno nagovorio Milorada Dodika da navija za BiH?
 Da
 Ne
 Nemam stav
Dodaj / Startna stranicaKontakt / Online formularRSS / 30 posljednjih vijestiMoje vijesti / 10 posljednjih vijestiDodaj / iGoogle ReaderDodaj / My Yahoo!
Update:05. 12. 2008. • 12:19


Početak     |     o nama     |     marketing     |     impressum     |     moje vijesti     |     rss     |     wap     |     privatnost     |     uslovi     |     kontakt