24SI -
U istraživanju je učestvovalo 125 muškaraca i žena u dobi od 25 do 60 godina, od kojih su svi imali indeks tjelesne mase (ITM) između 25 i 50 što znači da su svi bili velike tjelesne mase. Učesnici istraživanja podijelili su se u četiri grupe, jedna je jela dva jaja za doručak, druga je jela dva jaja koja su bila sastavni dio dijete sa ograničenim unosom kalorija i masnoća, treća grupa jela je bagels pecivo, a četvrta je jela bagels pecivo koja su bila sastavni dio dijete sa ograničenim unosom kalorija i masnoća.Nakon osam sedmica ljudi koji su jeli jaja za doručak u dijeti sa ograničenim unosom kalorija i masti imali su veće smanjenje ITM-a od ljudi iz bilo koje druge grupe.
Ali, između ljudi iz grupe koja je jela jaja i onih iz grupe koja je jela bagels pecivo postojala je samo mala razlika u gubitku kilograma, što ukazuje na to da jaja potiču gubitak kilograma samo ako je osoba na dijeti.
Svoje otkriće istraživači su prikazali u članku objavljenom u magazinu "International Journal of Obesitiy", a na kraju su zaključili: "Uključivanje jaja u program mršanja može značiti dodatak prehrambenih sastojaka koji mogu potaknuti gubitak kilograma".
(24sata.info)
24sata.info - Vijesti, gradovi, sport, zabava, tehnologija, lifestyle, kolumne...