Početna - 24sata.infoFOTO / VIDEO: Proslava pete godišnjice internet portala 24sata.info
Karcinom: Voćni sokovi smanjuju djelovanje lijekova
Voćni sok / 24sata.info
Karcinom: Voćni sokovi smanjuju djelovanje lijekova
20. 08. 2008. • 12:51

Lifestyle / Zdravlje

24SI - Konzumacija voćnih sokova zajedno sa lijekovima koji se koriste pri terapiji karcinoma, srčanih bolesti ili za smanjenje visokog krvnog pritiska, drastično smanjuju njihovu efikasnost, tvrde kanadski naučnici, piše "DailyMail". Osim što sokovi od naranče, jabuke i grejpa smanjuju djelovanje navedenih lijekova, negativno utiču i na efikasnost nekih antibiotika.

Stručnjaci su uvjereni kako sokovi sprečavaju ulazak lijekova u krvotok i tako blokiraju njihovo djelovanje. Zbog toga bi osobe koje su prisiljene koristiti navedene vrste lijekova trebale sokove zamijeniti vodom ili eventualno čajevima.

Do ovih je zaključaka nakon provedenih istraživanja došao profesor Bailey sa Univerziteta "Western Ontario" u Kanadi, koji napominje kako je riječ o lijekovima za tretiranje ozbiljnih stanja i bolesti te da bi oboljeli trebali uzeti u obzir njegovo upozorenje.

Sprečavaju li sokovi djelovanje takvih lijekova, kod oboljelih osoba moglo bi doći do nepotrebnih i opasnih komplikacija.

Naučnici vjeruju da su osim navedenih lijekova, pod negativnim utjecajem voćnih sokova i neki drugi, stoga će provesti dodatna istraživanja.

(24sata.info)


24sata.info - Vijesti, gradovi, sport, zabava, tehnologija, lifestyle, kolumne...
Traži:  
  ESC
Kakav će biti odnos SAD-a prema BiH nakon izbora Baracka Obame za predsjednika?
 Bolji nego do sada
 Isti
 Još lošiji
 Nemam stav
Dodaj / Startna stranicaKontakt / Online formularRSS / 30 posljednjih vijestiMoje vijesti / 10 posljednjih vijestiDodaj / iGoogle ReaderDodaj / My Yahoo!
Update:01. 12. 2008. • 19:21


Početak     |     o nama     |     marketing     |     impressum     |     moje vijesti     |     rss     |     wap     |     privatnost     |     uslovi     |     kontakt