Naučnici savjetuju: Četiri šoljice kafe dnevno smanjuju srčane probleme
(24SI) - Iako se do sada vjerovalo kako previše kave može dovesti do problema sa srcem ovo je istraživanje pokazalo suprotno.
[24 sata info]
Četiri šoljice kafe dnevno moglo bi biti dobro za srce, utvrdili su ipak naučnici nakon istraživanja u kojem je učestvovalo više od 130 hiljada ljudi. Dakle iako se do sada vjerovalo kako previše kafe može dovesti do problema sa srcem ovo je istraživanje pokazalo kako umjereni "ovisnici" o kofeinu imaju manji postotak rizika od oboljenja za čak 18 posto manji, navodi Večernji.
Oni koji su konzumirali između jedne i tri šoljice dnevno smanjili su rizik od srčanih problema za sedam posto.
Glavni istraživač doctor Arthur Klatsky, kardiolog u Kaiser Permanente zdravstvenom osiguranju izjavio je kako vjeruje da umjerena konzumacija kofeina pomaže srcu blokiranjem hemikalija koje uzrokuju poremećaje u ritmu srca.
Također je naglasio kako istraživanje nije dokazalo u dovoljnoj mjeri da bi ljudi trebali početi piti kafu kako bi spriječili probleme sa srcem ali je pokazala kako nema razloga da se oni koji već imaju takve probleme suzdržavaju od kafe.
(24sata.info)
Komentara (0 poslato):
Pošaljite 24sata.info komentar 
UPOZORENJE: Facebook i 24sata.info komentari posjetilaca ne odražavaju stajalište BH Web Portala 24sata.info. Molimo vas da u komentarisanju i/ili razmjeni mišljenja sa drugim posjetiocima obavezno izbjegavate korištenje nepristojnih izraza, psovki i/ili vrijeđanja drugih po bilo kojoj osnovi. BHWP 24sata.info zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja, te napominjemo da zbog velikog broja komentara nismo dužni/u mogućnosti obrisati sve komentare koji su u suprotnosti sa nevedenim pravilima. U slučaju zahtjeva od strane zakonom nadležnih službi posjetilac može biti vrlo lako otkriven!











Pošaljite Facebook komentar