Početak | Lifestyle | Zdravlje | Naučno istraživanje: Žene koje uživaju u vinu se manje debljaju

Naučno istraživanje: Žene koje uživaju u vinu se manje debljaju

Veličina slova: Standardna veličina slova Srednja veličina slova Najveća veličina slova
image Piti alkohol / ilustracija

(24SI) - Žene koje piju vino u normalnim količinama imaju manji rizik od debljanja, objavili su američki naučnici nakon provedenog istraživanja

 [24 sata info] 

Nakon istraživanja koje je trajalo 13 godina i u kome je učestvovalo više od 19.000 žena, naučnici su objavili podatke koji sugerišu da se žene ne debljaju od vina, što je u suprotnosti sa brojnim dijetama koje tvrde da konzumiranje alhohola dovodi do debljanja.

Kalorije iz alkohola tijelo može koristiti na drugačiji način i u drugačijem obliku, kazali su doktori.

Smatra se da se alkohol razgrađuje u jetri koristeći različite metaboličke puteve kako bi se stvorila toplina, a ne mast.

Naučnica Lu Wang iz Bostona radila je istraživanje u kome je učestvovalo 19.220 zdravih žena, a blizu 38 posto njih su bile žene koje nikada ne piju.

Nakon 13 godina provođenja istraživanja naučnici su obznanili podatke u kojima se navodi kako su na težini više dobile žene koje nisu nikako konzumirale alkohol.

Naime, ispostavilo se da su se žene koje su umjereno pile crveno vino najmanje udebljale tokom 13-godišnjeg perioda istraživanja.

Istraživanje je objavljeno u žurnalu "Internal Medicine", ali su naučnici istakli kako ipak ne mogu potvrditi da postoji jasna veza između konzumiranja alkohola i debljanja.

(24sata.info)


Podijeli sa drugima: Podijeli sa drugima

Pošaljite Facebook komentar

Prijavite se na feed ovog komentara Komentara (0 poslato):

Ukupno: | Prikazano:

Pošaljite 24sata.info komentar Pošaljite komentar


UPOZORENJE: Facebook i 24sata.info komentari posjetilaca ne odražavaju stajalište BH Web Portala 24sata.info. Molimo vas da u komentarisanju i/ili razmjeni mišljenja sa drugim posjetiocima obavezno izbjegavate korištenje nepristojnih izraza, psovki i/ili vrijeđanja drugih po bilo kojoj osnovi. BHWP 24sata.info zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja, te napominjemo da zbog velikog broja komentara nismo dužni/u mogućnosti obrisati sve komentare koji su u suprotnosti sa nevedenim pravilima. U slučaju zahtjeva od strane zakonom nadležnih službi posjetilac može biti vrlo lako otkriven!
VIJESTI DANA | 24-satni pregled
  • Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
  • print Verzija za štampu
Sve o temi
Ocijeni vijest
4.00
Facebook preporuke
Anketa: Zdravlje prije svega
Kada ste zadnji put bili kod doktora?