Istraživanja: Česta konzumacija voća i povrća smanjuje rizik obolijevanja od raka
(24SI) - Česta konzumacija voća i povrća može kod nekih pušača smanjiti izglede za razvoj raka pluća, pokazuju podaci prikupljeni od 450 000 ispitanika u 10 evropskih zemalja.
[24 sata info]
Holandski istraživači koji su proveli istraživanje napominju kako puno jači pozitivan efekt ima prestanak pušenja, prenose mediji.
Ipak, prema njihovim nalazima su pušači sa ishranom koja je obilovala voćem i povrćem imali prosječno 27 posto manji rizik obolijevanja od najčešćeg tipa raka pluća.
Neka ranija istraživanja su već pokazale kako je visoki udio voća i povrća u ishrani povezan sa manjim izgledima za razvoj karcinoma debelog crijeva, želuca, dojke, usne šupljine, grla i jednjaka.
Istraživači napominju kako ovakva ishrana smanjuje rizik za pretilost, poznati faktor rizika za rak.
(fena)
Više iz kategorije Zdravlje:
Komentara (0 poslato):
Ukupno:
| Prikazano:
Pošaljite 24sata.info komentar 
UPOZORENJE: Facebook i 24sata.info komentari posjetilaca ne odražavaju stajalište BH Web Portala 24sata.info. Molimo vas da u komentarisanju i/ili razmjeni mišljenja sa drugim posjetiocima obavezno izbjegavate korištenje nepristojnih izraza, psovki i/ili vrijeđanja drugih po bilo kojoj osnovi. BHWP 24sata.info zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja, te napominjemo da zbog velikog broja komentara nismo dužni/u mogućnosti obrisati sve komentare koji su u suprotnosti sa nevedenim pravilima. U slučaju zahtjeva od strane zakonom nadležnih službi posjetilac može biti vrlo lako otkriven!
Ocijeni vijest
Facebook preporuke
Anketa: Zdravlje prije svega
Kada ste zadnji put bili kod doktora?











Pošaljite Facebook komentar