Početak | Lifestyle | Zdravlje | Da bi poboljšali koncentraciju: Hranite mozak žitaricama, ribom, kofeinom i voćem

Da bi poboljšali koncentraciju: Hranite mozak žitaricama, ribom, kofeinom i voćem

Veličina slova: Standardna veličina slova Srednja veličina slova Najveća veličina slova
image Riba / 24sata.info

(24SI) - U sezoni kada su dijete i lagana ishrana u zenitu, mnogi zaboravljaju da je mozgu, koji troši oko 20 posto energije, potrebna posebna, funkcionalna hrana koja potiče rad moždanih stanica i sposobnost koncentracije.

 [24 sata info] 

Na prvom mjestu je riba koja sadrži mnogo selena, minerala koji vidljivo podiže raspoloženje. Istraživanjem univerziteta Yale utvrđeno je, piše Bild, da i neznatan manjak selena kvari raspoloženje. Osim toga, riba je odlična hrana za mozak, jer je bogata omega tri masnim kiselinama, neophodnim za funkcionisanje mozga i njegov razvoj. Ove zdrave masnoće mozgu daju nevjerovatnu snagu, navodi Večernji. Ishrana bogata omega tri masnim kiselinama umanjuje rizik od demencije, moždanog udara, a igra i veliku ulogu u poboljšanju pamćenja, posebno kako starimo.

Ishrana bogata cjelovitim žitaricama ili avokadom smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti jer poboljšava protok krvi, djelujući i kao svojevrsno gorivo za mozak. Osim toga, fruktoza iz voća predstavlja izvanredan izvor energije potrebne za intelektualni, ali i fizički rad. Napitak bez kojeg mnogi ne mogu zamisliti početak dana svakako je kafa. Kafa, odnosno kofein razbuđuje, pomaže da se usredotočite i koncentrišete.

Istraživanja na životinjama pokazala su da borovnica pomaže u zaštiti mozga i smanjuje rizik oboljenja od bolesti povezanih sa starenjem, poput demencije i Alzheimera.

(24sata.info)


 
Podijeli sa drugima: Podijeli sa drugima

Pošaljite Facebook komentar

Prijavite se na feed ovog komentara Komentara (0 poslato):

Ukupno: | Prikazano:

Pošaljite 24sata.info komentar Pošaljite komentar


UPOZORENJE: Facebook i 24sata.info komentari posjetilaca ne odražavaju stajalište BH Web Portala 24sata.info. Molimo vas da u komentarisanju i/ili razmjeni mišljenja sa drugim posjetiocima obavezno izbjegavate korištenje nepristojnih izraza, psovki i/ili vrijeđanja drugih po bilo kojoj osnovi. BHWP 24sata.info zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja, te napominjemo da zbog velikog broja komentara nismo dužni/u mogućnosti obrisati sve komentare koji su u suprotnosti sa nevedenim pravilima. U slučaju zahtjeva od strane zakonom nadležnih službi posjetilac može biti vrlo lako otkriven!
VIJESTI DANA | 24-satni pregled
  • Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
  • print Verzija za štampu
Sve o temi
Ocijeni vijest
4.00
Facebook preporuke
Anketa: Zdravlje prije svega
Kada ste zadnji put bili kod doktora?