Čokoladni kolač za doručak: Zar možemo i ovako smršati?
(24SI) - Najnovije otkriće razveselit će sve one koji vole slatkiše, a zabrinuti su i za svoju liniju.
[24 sata info]
Čokoladna torta za doručak ili sličan slatkiš, vjerovali ili ne, pomoći će vam da izgubite težinu, tvrde naučnici.
Naime, izbjegavanje slastica u potpunosti može stvoriti psihološku ovisnosti, odnosno stvoriti stanje u kojem stalno žudimo za slatkim zalogajem. Ali neka su istraživanja pokazala da ukoliko npr. za doručak pojedemo komad čokoladne torte ili sličan slatkiš, to će spriječiti kasniju želju za slatkišima tokom cijelog dana te tako uticati pozitivno i na našu kilažu!
Tim istraživača sa Univerziteta Tel Aviv došao je do spoznaje da ukoliko u doručak uključimo i neki slasni zalogaj, nećemo se udebljati, a ovakva nam navika pomoći pri gubljenju kilograma, i to na duge staze, prenosi Tportal.
Dugoročno, izbjegavanje slatkiše može stvoriti psihološku ovisnost o toj hrani, a jutarnji desert može kontrolisati apetit tokom ostatka dana.
Osim toga, u jutarnjim satima metabolizam je najaktivniji i najbrži, pa će se slatki obrok brže razgraditi, objašnjava profesorica Daniela Jakubowicz.
Doručak je najvažniji obrok tokom dana jer nam daje energiju za obavljanje zadataka, pa ukoliko uključimo i neku slasticu ujutro, nećemo puno zgriješiti. Dapače, još ćemo i smršati, piše Daily Mail.
(24sata.info)
Komentara (0 poslato):
Pošaljite 24sata.info komentar 
UPOZORENJE: Facebook i 24sata.info komentari posjetilaca ne odražavaju stajalište BH Web Portala 24sata.info. Molimo vas da u komentarisanju i/ili razmjeni mišljenja sa drugim posjetiocima obavezno izbjegavate korištenje nepristojnih izraza, psovki i/ili vrijeđanja drugih po bilo kojoj osnovi. BHWP 24sata.info zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja, te napominjemo da zbog velikog broja komentara nismo dužni/u mogućnosti obrisati sve komentare koji su u suprotnosti sa nevedenim pravilima. U slučaju zahtjeva od strane zakonom nadležnih službi posjetilac može biti vrlo lako otkriven!











Pošaljite Facebook komentar