RAK izrekao novčane kazne TV stanicama

Autor
Veličina slova: Decrease font Enlarge font

Regulatorna agencija za komunikacije (RAK) izrekla je Radio- televiziji Republike Srpske (RTRS) jedinstvenu novčanu kaznu u iznosu od 29.000 KM radi utvrđenog kršenja Kodeksa o audiovizuelnim medijskim uslugama i medijskim uslugama radija.

Ilustracija / 24sata.info

Agencija je po službenoj dužnosti izvršila monitoring centralnih informativnih emisija RTRS-a: Dnevnik 2, Pečat, Aspekt i Aktuelno emitovanih u period od 15.oktobra do 31.decembra 2116.godine, te utvrdila kršenje Kodeksa o  audiovizuelnim medijskim uslugama i medijskim uslugama radija.

Pored toga, 13. decembra 2016. godine, Agencija je primila prigovor Srpske demokratske stranke (SDS) na informativne emisije RTRS-a, “Dnevnik 2”, koji se odnosio na pristrano izvještavanje i iznošenje neistinitih informacija protiv čelnika SDS-a i Saveza za promjene, saopćeno je iz RAK-a.

Inicirana prigovorom Instituta za mjeriteljstvo BiH u vezi sa trajanjem televizijskog oglašavanja, RAK je također utvrdio višestruka prekoračenja dozvoljenog limita u trajanju oglašavanja, koje za komercijalne stanice iznosi najviše 12 minuta po satu.

Radi kršenja trajanja televizijskog oglašavanja i teletrgovine Kodeksa o komercijalnim komunikacijama, Alternativnoj televiziji izrečena je novčana kazna u iznosu od 14.000 KM, a TV Hayat izrečena je novčana kazna u iznosu od 8.000 KM.


(FENA)





Pošaljite Facebook komentar